Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 13:05:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05381 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Puhja alevik, Viljandi tee 28/1 (Puhja 
kool) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Käesoleva projektiga ehitatakse olemasolevasse 
koolimajja uued keemiaklassid.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27027509>  (menetlus nr: 
429578), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (ERIK ALTMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister